4.4.11

03/04.waw/crazy thing called love

if I lay here_would you lay with me and just forget the world?
cudownie tak zapomnieć. cieplej cieplej cieplej !
kolory.
i uśmiechu barwa 
wyjęłam wnętrzności i ułożyłam na stole w kuchni, przygotuj moje ulubione danie.
będę je jeść do końca życia.


czarne i białe granice.czarne i białe granice.czarne i białe granice.













































 


już nie.
przeszłam na drugą stronę ulicy. 
z bezpiecznej odległości oceniam szansę na spełnienie marzeń...

3 comments:

Anonymous said...

bez kitu czasem się zastanawiam kiedy Ty robisz te zdjęcia ??:> tak adekwatnie do zdjęcia nr 1 :P
ale jak zwykle super !!!
Czesia

Anonymous said...

Budzia you couldn't look better, you're a true beauty (:

Miguel

collection of memories said...

@Czechy cieszy mnie,że już przyzwyczaiłaś się do flesza(;

@Mig I hope you know, on last but one picture is Marta, but this second :p
so, yes she looks great!(:

ok,ok , thank you , Miguel. I appreciate this words, it's really nice(: